Сервіс та Гарантія

Ми раді що Ви визначилися з покупкою в нашому Інтернет-магазині "Ваш багаж"!

Хочемо проінформувати, що на весь набутий товар поширюється дія гарантійних зобов'язань. Ми бажаємо, щоб придбана в нашому магазині продукція служила Вам довго і надійно. Всі умови гарантії діють в рамках Закону прав споживача і регулюються законодавством України.


Реалізована нами продукція в обов'язковому порядку супроводжується товарним чеком і гарантійним талоном завіреними мокрою печаткою і підписом.

Наші гарантійні зобов'язання.

Гарантія поширюється на приховані дефекти, які виявити на момент покупки-продажу товару не представляється можливим, але в процесі експлуатації даного роду дефекти (вина виробника) можуть проявитися. На жаль, ми не можемо брати на себе гарантію ушкоджень отриманих в результаті неправильної експлуатації і пошкоджень, завданих третіми особами.

Умови гарантійного обслуговування.

Товар приймається на гарантійне обслуговування (ремонт) при наявності гарантійного талона виробника або інтернет-магазину «Ваш багаж» і документа, який підтверджує оплату товару. Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні. Щоб уникнути можливих непорозумінь ми рекомендуємо Вам зберігати документи, що додаються до товару при його продажу протягом усього гарантійного терміну.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що гарантійний ремонт не поширюється:

На вироби, які неправильно використовувалися або які були пошкоджені під час поїздки. У разі пошкодження під час поїздки власник зобов'язаний негайно звернутися з претензією (заява про пошкодження) до перевізника до того, як залишати вокзал, аеропорт (в залі отримання багажу), морський порт і т.д.

На пошкоджені в результаті нещасного випадку, після декількох невдалих спроб або неакуратне використання вироби, самостійна заміна деталей, самостійного тесту на якість, на втрату елементів вироби, нормальний тимчасової знос, вироби після впливу на них кислотних або лужних розчинів, високої температури, води, теплового джерела або сонячних променів.

Важливо!

Замки або будь-які вбудовані елементи безпеки не запобігають крадіжки майна. Компанія не несе ніякої відповідальності за можливу крадіжку речей або пов'язані з нею пошкодження виробу.

права покупця

Згідно Закону України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути Магазину куплений товар в наступних випадках:

Товар має істотний недолік (Стаття 8.)

Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одним з таких ознак:

сервісний центр взагалі не може усунути дефект;

сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;

після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з якихось інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9.)

на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;

товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;

збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.

Сервісний центр: Carlton, Cat, Saxoline, National Geographic

м. Київ, вул. Прирічна 21А.

Час роботи: Пн -Пт з 10.00 до 19.00

Телефони: 044 599-33-71 т.м. 067 771-51-45, 067 586-37-79